piątek, 30 stycznia 2015

Katalog z próbkami Vichy + Weekend zniżek

piątek, 30 stycznia 2015




Katalog z próbkami Vichy dostępny jest w aptekach. Do wyboru są trzy rodzaje: pierwsze zmarszczki, pielęgnacja przeciwzmarszczkowa i pielęgnacja skóry dojrzałej.





Wersja „Pierwsze zmarszczki” zawiera 4 próbki. Są to: Aqualia Thermal - krem nawilżający, Idealia - serum idealizujące, Idealia - rozświetlający krem wygładzający oraz Teint Ideal - fluid rozświetlający.





Katalog zawiera kartę pierwszego zakupu. Dzięki niej, kupując dowolny produkt do pielęgnacji twarzy lub pod oczy Vichy z gam: Aqualia, Idealia, Liftactiv, Neovadiol, Normaderm lub Nutrilogie, otrzymamy zestaw miniproduktów. W jego skład wchodzą:
1. Woda termalna 50 ml,
2. Mleczko-serum Ideal Body 30 ml,
3. Nawilżający krem kojący Aqualia Thermal 15 ml,
4. Fluid korygujący Dermablend 1 ml.

Oferta ważna do 28 lutego lub do wyczerpania zapasów.


Marcowe wydania Cosmopolitan, Joy i Hot zawierać będą kupony rabatowe na weekend zniżek. Akcja I love shopping odbędzie się w dniach 7-8 marca.

27 komentarzy:

  1. Wyprzedaże odbywają się zawsze wtedy, kiedy ja nie mam pieniędzy :P
    Za vichy raczej nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za marką Vichy.. pomimo tego, że jest ona prestiżowa. przejechałam się na ich kremie matującym, był koszmarny, rolował się, piekła po nim skóra, a poza tym na drugim miejscu w składzie miał alkohol denat.

    Wpis fajny :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie jak koleżanka powyżej, na wyprzedażach mam wydane wszystkie pieniądze, dlatego, że tak długo czekam do wypłaty i potem już nie mogę się powstrzymać ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marka mi nie służy niestety, ale dzięki za newsa, powiem znajomym :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lecę do apteki zapytac o taki katalog! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm jak coś takiego mi wpadnie w ręce w aptece mej to obskoczę kilka nawet xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, szkoda że nie ma katalogu do mojego problemu z cerą;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz ;**
    bardzo fajna oferta, lubię Vichy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie ta marka sie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  10. a dlaczego ja tu dopiero teraz jestem? Vichy gości u mnie rzadko..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety produkty z Vichy wielokrotnie rozczarowały mnie, więc nie sięgam po nie, ale jeśli pojawi się jakiś ciekawy produkt to pewnie zapoznam się z nim bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie próbki, ponieważ można się czegoś dowiedzieć o danym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przetestowała, ale jeśli w mojej aptece znalazłabym taki katalog próbek to musiałby być cud...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam krem vichy idealnia! Bardzo fajny :) zastanawiam sie nad kupnem serum. Ciekawy post!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar kupić z vichy serii normaderm ten żel myjący do twarzy (zielona buteleczka), jednak słyszałam że pozostawia uczucie ściągniętej cery. Ale kusi, bo dobra marka a ocena mogła być mylna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jakoś nie jestem przekonana do Vichy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie załapię się na weekend zniżek, buu :( Mam nadzieję, że nadrobię to zakupami w Anglii :D Masz mimo wszystko jakieś informacje jakie to będą zniżki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, trzeba czekać na marcowe wydania czasopism :)

      Usuń
  18. Jakiś czas temu dostałam taki katalog i dzięki temu znalazłam idealny dla mnie krem pod oczy- Vichy Liftactive :)

    OdpowiedzUsuń
  19. możesz powiedzieć gdzie można dostać taki katalog z próbkami? nigdy nie używałam vichy a chciałabym spróbować.
    bardzo przydatny post! <3
    z chęcią będę zaglądać na Tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalogi można dostać w wybranych aptekach, trzeba po prostu popytać. Obawiam się jednak, że mogą być już niedostępne. Na stronie vichy jest informacja, że oferta dotycząca mini produktów ważna jest do 28.02, więc katalogów też może już nie być.
      Możesz też poprosić o próbkę wybranego kosmetyku, zazwyczaj są one dostępne w aptekach.
      Jeśli interesuje Cię podkład, to kup marcowe wydanie Claudii, próbka się w niej znajduje :)

      Usuń
  20. Udało mi się dostać ten katalog w aptece podczas trwania akcji. Bardzo jestem zadowolona, sporo kremów dzięki temu przetestowałam. Szkoda, że na akcję oceny skóry w centrum handlowym nie zdążyłam, ale zrobiłam sobie takową przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że Vichy robi takie promocje i dzieli się swoimi produktami, uwielbiam tą markę i lubię testować kosmetyki, które tworzą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam krem Aqualia. Lekki, bardzo dobrze się wchłania, bez parabenów na bazie wody termalnej. Skóra bardzo dobrze po nim wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  23. 48 years old Structural Engineer Teador O'Collopy, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and 3D printing. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Jaguar D-Type. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Petite renarde © 2014