czwartek, 2 lipca 2015

Zakupy w niemieckim Rossmannie

czwartek, 2 lipca 2015

 
Wakacje spędzam w Niemczech, co wiąże się z zakupem kosmetyków w tutejszych drogeriach. Na początek wybrałam Rossmann, ponieważ znajduję się w mojej okolicy.

W najbliższym sklepie są szafy kosmetyczne takich marek jak: Alterra, Astor, Catrice, Essence, L'Oreal, Manhattan, Maybelline, Rival de Loop, Rival de Loop Young. Czyli nowością są kolorowe kosmetyki Alterry i Rival de Loop, a także obecność szafy Catrice, która w Polsce jest dostępna w Drogeriach Natura.

Ponieważ bardziej nastawiłam się na zakupy w DM (polecacie jakieś kosmetyki?), dlatego w Rosmannie kupiłam jedynie potrzebne obecnie rzeczy:

  • Alterra, nawilżająca odżywka do włosów suchych i zniszczonych, BIO Granat i BIO Aloes, 200 ml, 2,29 €
  • Szczotka do włosów For Your Beauty, 3,99 €
  • Gumki do włosów For Your Beauty, 3 sztuki, 1,99 €
  • Maybelline, zmywacz do paznokci bez acetonu, 125 ml, 2,45 €
  • Rival de Loop Young, tusz do rzęs Volume Wonder Waterproof, 8 ml, 1,99 €

22 komentarze:

  1. Altera ma naprawdę świetne produkty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zakupy, tez chetnie siegnelabym po kosmetyki nowych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupy, tez chetnie siegnelabym po kosmetyki nowych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie kosmetyki z Altery, świetne rzeczy:)

    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szczotka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka mega, muszę takiej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tych gumkach do włosów dużo się słyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja całe wakacje będę w Holandii i też planuję naloty na tamtejsze drogerie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W DM są bardzo fajne olejki Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tą odżywkę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczotka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym teraz byla w DMie to zrobilabym sobie zapas pianki do golenia z Balea ;) To tak odnosnie polecanych produktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, odżywka Alterra jest całkiem przyjemna :)
    W DM koniecznie kup żele Balea, ładne mają zapachy :) z tego co wiem, to warto jeszcze zakupić szampony i odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te szczotki są świetne. Kiedyś też lubiłam tą serię Alterry, ale zaczęły mi wypadać po niej włosy garściami... Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te gumki :)

    Pozdrawiam,xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ua tsaug ntau ntau rau cov info tej zaum yuav pab tau rau peb tos txais noj qab nyob zoo yeej ib txwm
    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Petite renarde © 2014