wtorek, 4 listopada 2014

Ultra Doux, Szampon z olejkiem z awokado i masłem karité

wtorek, 4 listopada 2014
Opis producenta:

Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Szampon Garnier Ultra Doux łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karité w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów.
Rezultat: Intensywnie odżywione, Twoje włosy są elastyczne, niewiarygodnie miękkie. Stają się bardziej błyszczące, łatwiejsze w rozczesywaniu i odżywione.


Pojemność: 400 ml
Cena: 9,99 zł


Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI15985/Yellow 6, CI 19140/Yellow 5, Cocamide Mea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Poluquaternium-10, Salicylic Acid, Benzyl Alcohol, Carbomer, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance

Moja opinia:

Największym minusem szamponu jest jego otwór, przez który wydostaje się zbyt dużo produktu. Jego część ścieka po butelce, przez co trzeba skupiać się na tym, żeby tego uniknąć.
Jeśli chodzi o zapach, jest on słodki, egzotyczny, owocowy. Dosyć mocny, ale nie męczący. Długo utrzymuje się na włosach.
Działanie jest dobre, jeśli nie oczekuje się lekkości włosów. Producent obiecuje kremową formułę i rzeczywiście ma się uczucie, że pozostaje ona na włosach. Stają się otoczone delikatną powłoką. Dzięki temu są gładkie, nie puszą się, ale stają się dosyć ciężkie.
Włosy dobrze się po nim rozczesują, lepiej niż po innych szamponach.
Podsumowując, szampon uważam za dobry. Brakuje trochę tej lekkości i delikatności, ale dla gęstych i niesfornych włosów będzie w sam raz.

13 komentarzy:

  1. Kiedyś go miałam i był średni, wole zdecydowanie odżywkę z tej serii choć i tak nie jest to mój ideał.
    Witaj w blogowym świecie :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Odżywki jeszcze nie miałam, może kiedyś wypróbuję.

      Usuń
  2. Używam właśnie odżywki z tej serii, a szampon z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie sprawdziłby się przy moich cienkich i przetłuszczających się włosach, ale odżywkę z tej serii kiedyś uwielbiałam i zużyłam mnóstwo butelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka z tej serii była całkiem spoko, jeśli chodzi o szampon to używam delikatnego babydream ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy niestety obciążał, ale inne szampony Ultra Doux bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna nie używam szamponów z tej serii, ale kiedyś ją lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam odżywkę z tej serii jak chyba większość Kobiet, ale z szamponem się niestety nie polubiłam, plątał mi włosy niemiłosiernie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon średnio mi się sprawdził, ale odżywka była super :))

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zaczęłam używać i wszystko było by super gdyby az tak nie obciążał włosów mam na mysli to, że po umyciu przy głowie są tłuste :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Petite renarde © 2014